Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
farmBee   10.06.2010 21:17:28
bože je ale nádhernejsmile
Manny   10.06.2010 21:30:20
Já nevim, ale myslim si, že tento model zetoru, je velmi neš'tastný. Výkon 160 koní je pro mnoho nářadí málo. Pořizovací cena bude jistě pro mnoho soukromníků velká a velké poniky do toho nepůjdou. No řekněte mi, proč kupovat traktor 160 koní, když si mohu koupit nějaký 200 koňoví traktor, a myslim si, že cenou to nebude o moc, podle toho, jak znám zetor. Je to poute můj názor! A hlavně si uvědomuji, že je to pouze prototyp a ne finál verze, která se asi moc lišit nebude.
Michal Chromý   10.06.2010 21:40:38
To Manny" nemohu s Tebou souhlasit, v našem podniku máme JD 6920s a 7930 a oba tahají stejné nářadí ( kompaktor ostroj, fliegl Asw 268) 6920s je v dopravě ohromadu pohodlnějši a na poli si s kompaktorem taky poradí a to ho vlastně tahá bez navyšení,takže výkon 150 koní. Těch 160 koní je podle mě tak akorát pro dopravu i na pole ( rozhodně pro soukromníka)
klaun   10.06.2010 21:54:10
konečně po 25ti letech důstojný nástupce 160tek krystalů!!!!smile at se mu v praxi daří a nezůstane jenom prototypem!!!
Manny   10.06.2010 21:54:46
To Michal Chromý: No ono to bude krapet složitější, přeci jen u nás jsou ty pole poměrně do kopce a zem je dost těžká. tady má problém i ŠT 180N s kompaktorem Ostroj (záběr 5 m). Ale řekni sám, neni snad lepší silnější trakrot, když k němu máš odpovídající nářadí? Já mam třeba dobrou zkušenost se zetorem forttera 124 v dopravě, vynikajíci traktor, ale do pole bych s nim nejel.
Závěrem bych Ti chtěl říct, pokud si to někdo pořídí, tak si musí spočítat, co stím bude chtít dělat a ruku na srdce, já bych do zetora nešel, je předraženej a to v Brně nepochopili od revoluce.
asd22   11.06.2010 08:49:57
Mohl by někdo nafotit jak vypadá v interiéru?
tomD   11.06.2010 15:49:13
Má to aspon řazení pod zatížením / aspon v rámci jedný skupiny/ smile ...dělat si iluze že třeba na zakázku bude vário je asi hodně mimosmile
mira   11.06.2010 17:00:01
tomD-Jestli to má řazení pod zatížením to sem zrovna neřešil,ale má to stupně jako šnek a králík,ale ted si zrovna nemůžu vybavit co to znamená,nejsem řidič traktorů,tak mi některé věci unikají.
ZETOR5211konik   11.06.2010 17:22:43
Převodové ústrojí je od firmy ZF s 4 stupňovým násobičem a reverzací pod zatížením.
Zetor   11.06.2010 20:23:52
Hezký, ale až do toho daj šestiradličnej obracák a naoraj 1500 ha za rok, pak si na ten traktor udělám názor. Tahat tím fekál, kterej tahá Z 7745 je docela nic neříkající...
Michal Chromý   12.06.2010 05:41:47
Tak šestiradličnje obracák by na něj byl asi docela dost
Marek Němec   12.06.2010 13:01:31
Při většim dotížení a ve středně lehkých půdách by s takovým pluhem neměl mít problémsmile Dříve jsme šesterák lemken tahali s traktorem o výkonu 135 koní .Každý rok se oralo minimálně 700 ha a šlo to výborněsmile
936 vario   12.06.2010 13:39:12
A miro jaký byli ty drobnostismile smile
Filip 90   12.06.2010 19:36:12
160 koní neni málo, jen se podivejte co všude jezdí Casů MX 140, Jelenů řady 6000 atd a maj uplatnění. Navíc má prej bejt i 180 koňová verze. S nářadim to je různý to zavisí na půdě. Třeba u nás když dáte za stošedesátikoňovej traktor 5 radlic tak toho má skoro až moc a jinde tahá v pohodě 6. Hlavní je aby se zvýšila výdrž a když se tomu bude dávat záhul aby neodcházely převody jako u stošedesátek. Když se to povede tak si zákazníky určitě najde.
asd22   12.06.2010 19:47:46
Mě by zajímalo jestli vylepšili ty ukazatele rychlosti, otáček a celou tu palubní desku, protože ta se mi moc nelíbila, alspoň podle fotek co jsem viděl, ale myslim si že moc velký změny dělat nebudou. A doufám, že bude spolehlivý, protože slyšim jak ty proximy a forterry moc dobrý nejsou, ale to je asi jen věc názoru, já s nimi moc zkušenost nemám.
mira   13.06.2010 19:34:31
Palubní deska není opravdu nic moc a co se jedná o ty drobnosti,tak třeba malá zpětná zrcátka,která se používají sériově na forterru,chladící box na láhve do kterého se nevejde žádná pet láhev,chybí asi tak dva centimetry,aby ji šlo zavřít,slabá klimatizace,při druhém a třetím stupni již nestíhá chladit,vyskakuje druhý převodoví stupeň,nedostatečné odpružení,traktor a hlavně kabina je velice tvrdá,pomůže odpuštění tlaku v pneumatikách a nějaké další drobnosti,ale co se týče po motorové stránce,je traktor docela v pořádku.Je to stále prototyp takže se dá očekávat nějakých problémů,je však otázkou co stím návrháři udělají,pro zlepšení.
asd22   14.06.2010 15:50:58
Já osobně jsem zastánce Zetora i když pravděpodobně poslední traktor který za to stát byla řada Major(někdo říká Crystal), ale kdyby se vyrobil nějaký který bude mít 160 koní a víc a nebudou na něj žádné stížnosti, tak proč ne. Ale Valtra je v podstatě to samý co Proxima či Forterra, někdo si na ní stěžuje a někdo říká, že je spolehlivá, tady jde podle mě jen o věc názoru.
Zetor 16145   14.06.2010 18:38:15
A jaká je v tom vůbec převodovka ?
verek   14.06.2010 19:01:29
16145 - 9koment od zhora.
SOUKENKA   14.06.2010 21:19:41
ten vnější vzhled dosti připomíná tvar New Hollanda T6040, smile zdá se to taky někomu ? ale jako prototyp vypadá prostě prima !smile
téesák   14.06.2010 21:38:38
ani ne nh jako same skříženej s mccormickem ale nedá se furt něco vymejšlet
SuperTractor   14.06.2010 22:29:26
mě to připadá jako Fendt 927 :)
zahoryk   15.06.2010 06:35:16
hm je to parada že zetor vyroby dal smile
skacel99   15.06.2010 09:09:11
vypadá jinak než ostatní zetory ale líbí se mě...měl bych ale dotaz na převodovku-má to pořát tak rychlou jedničku jako měla třeba Forterra? a budou nějaký fotky interiéru?
Panac   03.07.2010 21:21:47
tenhle traktor se krystalum nevyrovná vubecsmile
Dzanito   04.07.2010 13:02:10
No určitě se mu nevirovná, ale možná nevyrovná. Prosimvás přečtěte si vždy po sobě vámi napsaný text, to je za trest číst takové chyby. Háčky a čárky nejsou tak hrozné ale i,y se fakt nedá přehlédnout.
deutz215   04.07.2010 14:25:28
len by ma zaujímalo podľa čoho si usúdil PANAC, že sa Kryštálom nevyrovná
jerymery   10.10.2010 19:09:51
Chlapy mam forteru 11641 a už sem z ní pomalu na nervi,jestli dokážou udělat 180hp tak by to bylo dobrý,mám v tom prakticky jinej motor a má přidáno tak mám asi150 kobyl,jenže ten krám je bez varia s tím co mám tahat jen k vzteku.zlatá stošedesátka.no nechám se překvapit.ale zetory mám rád tak jestli vychytají mouchy sem s nímsmile
maraman   11.10.2010 15:45:01
Chlapi, ve vývoji v Zetoru jsem dloho dělal, tak o maxteře docela dost vím. Interiér bych moc nekomentoval, byl to první nástřel a mělo by tam být spousty změn. Jinak kabina je oprásklá z traktoru Same. Převodovka je komplet ZF, takže léty osvědčená včetně elktron. řízení, hydraulika od Boscha. Motor je vlastní zetoráckej 6-válec, ale ještě dost nedovyvinutej, takže kdo ví, co tam nakonec dají a kdy..nemají dořešený emise atd.. ale možná už s tím pohnuli. Vycházelo se z 6V motoru, kterej se tam někdy v 80.letech vyvíjel ve spolupráci s armádou, nemá to nic společnýho s krystalem.
Klimatizace je dobrá-značková, jenže nebylo to vyladěný, v tom bych problém neviděl. Palubovku tvoří LED obrazovka, ta se dá graficky volně přeprogramovat, byl to první prototyp, tak se tam něco dalo.
Kabina je na silentblocích, aktivně odpružená kabina by měla být až v následném vývoji po rozjetí série, rovněž se později počítalo s odpruženou přední nápravou na přání.
Nicméně by byl velkej pokrok, kdyby to dotáhli do sériový výroby a svý zákazníky by si to rozhodně našlo, na veletrzích to mělo velkej ohlas.
BORIS-SK   11.10.2010 16:18:13
Tak my sme dnes objednavali Zetor Proxima Power 105-ku a dosla rec aj o Maxtere a predajcovia tvrdili ze sa tam stale nieco . . . . . . a do seriovej vyroby to len tak lahko nepojde,ak tak tak mozno o dake styri-pät rokov.......
challengerak   11.10.2010 16:31:54
Takže to vypadá, že bude muset jít Zetor cestou SCR - kvůli nastupujícím emisím. Pořád to bude jednodušší, než předělávat motor na EGR, ne? Imho i lepší řešení.
Jiri Rakus   11.10.2010 17:21:32
Ale asi to vypadá nadějně,když už mají i prospekty natištěné.
maraman   11.10.2010 17:55:39
Bohužel jen na prospektech, papír snese všechno a slibem nezarmoutíš... podle mě minimálně až za 4-5let. Maxterra obíhá už ale rok veletrhy, ale sériová výroba v nedohlednu. Jinak s motorem je to tak, že už má EGR. V roce 2012 či 13 začne platit přísnější norma na emise. U 4V to bude tak, že budou muset mít 16ventilový hlavy, samozřejmě nynější EGR a filtr pevných částic, kterej mají celkem vyřešenej. U Maxterry by měli jít na 24 ventilů (zatím 12) a filtr taky. SCR, močovině ap. se zatím vyhnou. Chtějí udržet řadový vstřikovací čerpadlo, je to levný a relativně bez elektroniky. Ideální by byl commonrail od boscha, jenže co si pamatuju, tak za ten vývoj chtěli hrozný prachy a nechtěli to pro tak malý série dělat. Na motoru maxterry měly problém i s turbem pro vyšší výkony, český dmychadla už parametrama nestačily. A takhle by se dalo povídat do nekonečna...smile
Zetor 162 45   06.04.2011 19:06:45
Dneska jsem se bavil s chlapíkem,který byl na dni 65.výročí od založení Zetoru v Táborském agrozetu.Ten mi pověděl,že Maxterra byla prozatím stažena do ústraní a vyrábí se hlavně Forterry.Maxterra prý prošla nějakými úpravami jak motoru, tak i interieru a do výroby by podle všeho měla být uvedena v roce 2012, nebo 2013. VIděl jsem ji na vlastní oči, seděl jsem v ní a dokonce mě i svezli a musím říci, že si mi Maxterra nejeví jako marný traktor.Toť můj názor. A ještě jsem zapomněl dodati,že ve výrobě je teď údajně 2.prototyp Maxterry, který se ponaučil z problému svého předchůdce. Nevím,zda-li je to pravda, pouze zde tlumočím, co jsem slyšel. Děkuji za pozornost.František Spěvák
PYTEL   06.04.2011 19:13:49
Se školou jsme byli nedávno na exkurzi v Zetoru v Brně, sice tam maxteru neměli, ale ptali jsme se na ní a hlavní zádrhel jsou peníze a taky to, že změnou normy se musí předělat motor. Prý asi půjdou přes filtr pevných částic.
verek   06.04.2011 19:27:27
Neví náhodou jestli se tato Maxterra skouší někde v podnicích nebo je někde schovaná?
PYTEL   06.04.2011 19:33:00
jj jsou myslim 2 nebo , kusy který jezděj po podnicích smile
verek   06.04.2011 19:42:59
I tak mi není jasné, že se to podařilo vyfotit jen jednou smile
Zetor   06.04.2011 19:51:13
Viděl jsem ho taky loni na podzim jet kolem Brna. Zkoušeli ho očividně dostat na hranici jeho možností v traktorové dopravě, tak za něj dali opaváka...

Zetor bohužel vyklízí pozice na domácím trhu. To co jsem měl možnost slyšet na některé kusy, to je síla. A stačí si to prohlídnout a podívat se dovnitř. Když jsem si loni sednul do fungl nový 125ky, tak sem málem omdlel, myslel jsem že sedim v traktoru z poloviny devadesátých let...

A teď marně dávají dohromady to, co každý výrobce traktorů dělá už 10 let...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.011554002761841.s